vrijdag 20 mei 2011

Wereld-ten-einde, Sinterklaas en Sex?

Wat een rare dag vandaag! Al werkend en twitterend de dag door gekomen! Jaha....voor wie nog niet op de hoogte is? Morgen vergaat de wereld om 18 uur! http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=DMF20110520_065 lees huiver of lach Mocht het zo zijn, is dit mijn laatste verhaal, ik zou zeggen; geniet ervan! Ook hele aparte reclame naast het nieuwsbericht; "Is uw sexleven zoals u het graag wilt?" Uhm...wat maakt dat nog uit als de wereld vergaat? Nou vandaag is het de dag van het vergaan van de wereld, sinterklaas en sex!
Wereldnieuws! Niet de sex natuurlijk, daar gaat mijn eigen nieuws weer over. Morgen om 20 uur worden alle programma's op tv onderbroken voor een Sinterklaasnieuws! Inmiddels gaat dit nieuws de wereld al over, want wat zou er toch aan de hand zijn met de Sint? Er wordt gespeculeerd dat het niet Osama was die ze hebben gedumpt in de zee, maar onze eigen Sint! Of de goedheiligman is opgepakt omdat een kamermeisje zijn zak heeft geleegd.... waar moet dit heen in deze wereld? Een wereld die aan het vergaan is....?

Waar maken wij ons druk om vandaag! Nou onder andere....na mijn vorige blog over voorlichting..gebeurde net vandaag met AL dit nieuws hetgeen waar ik ooit bang voor zou zijn! Na mijn uitleg over DE penis....die de jongste nog niet eens helemaal snapt....vindt hij vandaag mijn badeend.
Nu hebben wij badeenden voor in bad in ale kleure en maten! Deze zijn leuk voor de kids om mee te spelen Nu is de gevonden badeens ook om te spelen, maar niet geschikt voor onder de 21 jaar!

De badeend, die ik als afscheid op mijn werk kreeg omdat ik altijd een grote mond had over mannen en sex Iemand die er over praat voert natuurlijk nooit iets uit, dat snappen jullie wel he?!
Maa goed, even terug gekomen op het gevonden voorwerp...die ik dus blijkbaar toch niet zo goed verstopt had.. Het is een leuk lief klein schattig eendje en het bijzondere hieraan is dat het knopjes heeft. Ik ben dol op knopjes. Rody riep ineens HE, MAM, we hebben NOG een eendje voor in bad......het ding onderzoekend....en erbij raar bij kijkend....hier klopt iets niet aan. Huh? mam? Er zitten knopje aan, waar zijn die voor?
Het schaamrood op mijn kaken, stamelen, mompelen zonder een zinnig woord te zeggen, het badeendje pakkend en zeggen; Ben je NOG niet naar de wc geweest? Ga nu snel want je moet nodig in bed! Wat was dat voor eendje mam? Och...de wasmachine vergeten, ga snel in bed liggen ik kom eraan.....wil je nog Dora in bed kijken lieverd? Snel de tv aanzettend en snel weg lopend naar beneden.....

Ik weet 100% zeker dat ik morgen weer vragen krijg over mijn badeend! Ik moet de dag door zien te komen met mompelen en afleidingen....want deze voorlichting gaat te ver! Gelukkig vergaat morgen de wereld om 18 uur, hoef ik geen smoesjes meer te verzinnen

(wel jammer dat we dan het sinterklaasnieuws missen van 20 uur...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten