dinsdag 25 november 2008

Er speelt zich wat af.... (april 2008)

Geflirt, geroddel, gemail...niet alleen op het WWW, ook op kantoor!
Moet eerlijk bekennen dat ik mijn hoofd niet omdraai als er een leukerd in vergadering zit in ons "glazen hok" op de afdeling. Nog even een extra kopje halen, of nog even naar de printer... Informeren naar zijn naam bij vrouwelijke collega's levert op dat ze ook even mee gaan om koffie te halen en giechelend mee doen aan mijn actie's.
Daar blijft het natuurlijk bij....meestal zijn ze ook al gebonden en daar beginnen we helemaal niet aan! Er zijn echter collega's die een stapje verder gaan. Die wijden het koffiehok in als er niemand meer op kantoor is.
Niet zo slim, de beveiliging is er dag en nacht en je moet 'klokken' om naar binnen te gaan . Omdat ik bij een groot communicatiebedrijf werk is de open communicatie ver te zoeken. (ja zo werkt het nu eenmaal...)
Je ontvangt dan een mail dat we afscheid hebben genomen van 2 collega's die misbruik hebben gemaakt van de systemen.
Mooi omschreven he?
Misschien deden ze het op de printer??
Het vrouwelijke gedeelte is (of inmiddels was?) gelukkig getrouwd...
Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd, vorig jaar hebben 2 collega's misbruik gemaakt van het toilet! Gezellig met zijn 2tjes op de plee een nummertje maken. (of trekken??)
Ook onze homofiele manager doet mee aan dit soort praktijken...als de glazenwassers komen loopt het speeksel bijna uit zijn mond, overigens ook van een van mijn vrouwelijke collega's...

Een jaar of 7 geleden toen ik pas begon hoorde je eigenlijk niets anders...vooral collega's die 'hoger' op wilden komen deden daar alle moeite voor... En vaak lukte dat ook nog aardig. Vandaar dat ik nu nog steeds zit waar ik zit
Maar niet alleen op kantoor dus...ook op het WWW wordt er heel wat af geflirt, gedate en smerige teksten verstuurd. Ik wil niet weten wat er in menig inboxje te vinden is.
Kreeg laatst ook een mail van iemand waarmee ik 2 normale mails had gewisseld die in Noord-Holland woont, erg veilige afstand zou je denken... "he schoonheid, ik ben vrijdag in de buurt van je en hou wel van een beetje spanning"...... Hm...NO THNX

Nu kan ik niet helemaal zeggen van mezelf dat ik een heilig boontje ben.... maar ik ben toevallig wel vrijgezellig, ga nooit met vreemden mee en houd het buiten kantoor Het is me wel opgevallen sinds ik vrijgezellig ben dat vrouwen tegenwoordig erger zijn dan mannen!
Ok, er zijn altijd mannen die erg zijn, maar hoeveel vrouwen die ik ken vreemd gaan of zijn gegaan, flirten bij het leven, zich laveloos zuipen...dat zijn er tegenwoordig erg veel..... Blij dat ik geen verantwoording hoef af te leggen....dat ga ik voorlopig ook nog even zo houden..

1 opmerking:

  1. whahaha proest dat heb ik dus allemaal gemist wil ik weten wie JA>..
    gr Barbara

    BeantwoordenVerwijderen