dinsdag 25 november 2008

Je hebt wel eens zo'n dag....(aug/sept 2008)

Dat je geen zin hebt, grieperig bent en alles tegen zit....
Zo'n dag als vandaag dus! Tot een uur of 3 ging het, vriendinnetje was gezellig bij me.
Nu is het weer 'spitsuur' Opruimen, koken, voetbalkleren klaar maken en.....lastige kids....
het lijkt wel weer zo'n uur dat ze elkaar het leven zuur willen maken. Lachen huilen lachen huilen... elkaar slaan, schreeuwen...niet luisteren, zeuren...totdat 1 van de 2 zich pijn doet en dan is het prijs! Zal voor alle moeders erg herkenbaar zijn...dit soort 'buien' gebeurd meestal tijdens het koken.
Net of ze het expres doen en uiteindelijk ik over de rooie ben! Kids hebben valt soms niet altijd mee. En helemaal niet als je alleen bent. Soms verlang ik er naar ook iemand naast me te hebben die me helpt en voor me klaar staat of aandacht aan de kids geeft. Nu heb ik dat mijn hele leven nog nooit gehad, dus hoe dat echt voelt kan ik niet eens weten! Aan de andere kant... krijg ik het benauwd als ik eraan denk iedere dag hetzelfde gezicht te zien...

Ik ga dus nog maar even verder met de kids uit elkaar halen , koken, voetbalkleren zoeken, naar voetbaltraining gaan, opruimen, kids wassen, in bed doen , de was doen , even een uurtje voor mezelf nemen....en morgen is er weer een nieuwe dag met nieuwe kansen! En ga ik mijn kids ns heerlijk knuffelen ....want ik ben O ZO BLIJ MET ZE!!!

1 opmerking:

  1. Een beetje medelijden hebben we toch ook wel.
    maar o , ze zijn soms ook zooooooooooooolief.
    Deze periode moet je even door heen.
    En over enige jaren denk je, waren ze nog maar zooooooooooooooo klein.
    STERKTE.

    Omi.

    BeantwoordenVerwijderen